Системи навчання та тренінги від "Національної платформи"

Системи навчання та тренінги від "Національної платформи"

Активна участь у діяльності партії “Національна Платформа” передбачає обов’язкове проходження  базових тренінгів. Також по кожному блоку партійної програми передбачені окремі зустрічі та дискусії з профільними експертами.

Програма “Державне управління”

Модуль1. Основні засади державного та регіонального управління в Україні

  •  Основи теорії державного управління
  •  Методологічні засади державного управління

Модуль 2. Конституційні засади побудови структур державного управління в Україні

  • Роль різних гілок влади у процесі державного управління: законодавча та виконавча влада
  • Система органів державної влади в Україні: конституційні основи їх функціонування та роль в управлінні
  •  Державне регулювання економіки та управління в окремих сферах суспільного розвитку
  • Місцеве самоврядування та його особлива роль у державному управлінні

Модуль 3. Взаємодія центральних і регіональних органів державного управління та менеджмент органу державної влад

  • Внутрішня організація та ефективність управління органу державної влади
  • Державна служба в Україні
  • Відносини органів публічної влади в системі державного управління
  • Реформування системи державного та регіонального управління в Україні

Програма тренінгів: «Політичні ідеології, держава, філософія політики»

 Блок, метою якого є надання ґрунтовних знань з загальної політології, державного управління, публічної політики, філософії, історії.  Проходитиме у формі зустрічей з провідними експертами, дискусій, тренінгів, майстер класів. В результаті проходження програми слухачі курсу:

  • Знатимуть найбільш важливі ідеологічні концепції сучасності, історію формування основних ідеологічних напрямків;
  • Вмітимуть: знаходити зв'язки між політичною практикою і ідеологічною підсистемою політики, аналізувати політичні тексти та документи з метою виявлення їх ідеологічного змісту;
  • Володітимуть: категоріальним апаратом політичних ідеологій, навичками самостійного аналізу ідеологічного змісту політичних доктрин. Основами державного управління та комунікації. Вмінням говорити про програми та підбирати потрібні аналогії.

Навчальні курси

Курс “Стратегія розвитку країни”

  • Що таке стратегія
  • Методи стратегування
  • полиси ажендас
  • Механізми максимального залучення стейкхолдерів до процесу стратегування
  • Комунікації стратегії
  • Світові приклади успішного стратегування політичних процесів країни

Курс “Геополітика”

  • Ключові геополітичні тренди
  • Світові конфлікти та безпекові питання
  • Робота наддержавних структур (структури ЄС, ООН, інші міжнародні альянси, ключові світові заходи, світові аналітичні центри)
  • Основи дипломатії та протоколу
  • Відносини України з іноземними державами

Курс “Економіка та політика”

  • Ключові економічні моделі розвитку держав
  • Монетарна політика
  • Фіскальна політика
  • Інвестиційна політика
  • Механізми економічного розвитку регіонів
  • Економічні союзи
  • Ключові економічні показники

Курс “Управління громадськими організаціями та адвокація”

  • Громадянське суспільство
  • Менеджмент громадських організацій
  • Механізми адвокації та просування громадських інтересів
  • Комунікація громадських організацій та адвокаційних кампаній

Курс “Персональне позиціонування”

  • Основи персональної стратегії
  • Образ та імідж
  • Публічний виступ та основи риторики
  • Основи змістовного позиціонування та комунікації з медіа

Тренінги для голів партійних осередків 

Програма тренінгів спрямована на зміцнення партійної структури, стратегічного планування для проведення конкурентних виборчих кампаній в регіонах. Структура тренінгу:

Модуль 1. Формування усвідомлення глобального контексту та засадничих умов функціонування партії.

  • Вступ. Знайомство, розгляд регламенту роботи
  • Роль та місце партії в глобальному, національному та регіональному контексті. (Можлива: Доповідь представника партії);
  • Визначення довготермінових та поточних цілей та завдань партії. Формат обміну думками при модеруванні.

Модуль 2. Стратегічна сесія

  • Стратегія виборчої кампанії. Виклики та ризики сучасності;
  • Основа позиціонування. Образ і антиобраз кандидату;
  • Технології формування іміджу кандидата;
  • Технічні кандидати. Їх роль та приклади використання;
  • Менеджмент НГО та лобізм;
  • Виконання кейсового завдання (розподіл на декілька груп).

Модуль 3. Побудова ефективної польової структури

  • Функціонально-проектні системи штабу;
  • Робота виборчих штабів. Відносини всередині партії на місцях;
  • Електронні системи організації роботи штабу;
  • Найефективніші польові технології;
  • Створення структури волонтерів, підбір та навчання;
  • Системи обліку та контролю;
  • Показники ефективності;
  • Спецпроекти та локальні проекти;
  • Організація мітингів, флешмобів, демонстрацій, туру лідера.

Модуль 4. Інформаційне поле

  • Передвиборча агітація: приклади продукції на різні цільові групи;
  • Особливості використання Інтернета на виборах 2019. (Сайт та соціальні мережі);
  • Розробка стратегії відносин з ЗМІ. Створення медіакарти. Медіамоніторинг;
  • Формуючі інформаційні впливи;
  • Експертне позиціонування партійців.

 Тренінг для регіональних осередків

Програма тренінгів - розрахована для спікерів партійних регіональних осередків, працівників штабів, осіб, які займаються ведення виборчих кампанії, підготовки кандидатів та організаційної структури партії, представників прес-служби партійних осередків, помічників кандидатів в депутати на різних рівнях, керівників та заступників виборчих штабів та молодих політичних лідерів.

Мета: сформувати практичні навички володіння методами роботи на місцях, механізмами формування ініціативних груп та залученням симпатиків до роботи партії на різних рівнях. Структура тренінгу:

Модуль 1. Вступний

Визначення візії партійної організації, короткочасних цілей. Формування завдань. Проведення аналізу «Виклики-можливості-завдання» передвиборчої роботи.

Модуль 2. Методика роботи з симпатиками

  • Механізми пошуку симпатиків, збору та обробки контактів
  • Особливості створення ініціативної групи, як прикладу роботи з симпатиками. Визначення мети та завдань.
  • Механізми роботи ініціативних груп.
  • Проекти ініціативних груп.
  • Розробка базових документів. Депутатські звернення. Проект рішення.
  • Польова робота – збір підписів, палатки та пікети.
  • Медіа активність. Публікації та прес-релізи.
  • Алгоритм роботи агітатора. Методика контролю.

Модуль 3. Системна робота кандидатів та лідерів

  • Позиціонування кандидата. Визначення ключових тем. Особливості
  • позиціонування.
  • Антиобрази та компенсації
  • Формування меседжу – особливості та приклади. Визначення груп
  • впливу.
  • Робота в інформаційному полі.
  • Формування експертного середовища.
  • Особливості розміщення формуючих публікацій.
  • Критика і робота з опонентами.
  • Спецпроекти кандидата.

Блок 4. День виборів.

  • Підготовка штабу до дня виборів.
  • Підготовка організація спостерігачів та членів ДВК.
  • Створення кол-центру. Паралельний підрахунок голосів.
  • Мобільна юридична група.