НАЦІОНАЛЬНА ПЛАТФОРМА. ЄДИНІ В РІЗНОМАНІТТІ: ОБ’ЄДНАТИСЯ ЗАРАДИ ЗМІН.

НАЦІОНАЛЬНА ПЛАТФОРМА. ЄДИНІ В РІЗНОМАНІТТІ: ОБ’ЄДНАТИСЯ ЗАРАДИ ЗМІН.

Українське суспільство вже не раз бачило, як багато представників політичних команд анонсували необхідність змін в Україні, але попри всі благі наміри вони не досягли перемоги.
Ряд представників громадськості — науковці, представники громадянського суспільства та бізнесу вирішили ініціювали проект «Національна платформа». Його презентація відбулася 15 травня у м. Київ.
В презентації ініціатори та спікери окреслили, який на їх думку шлях до успішного запровадження змін, та якими мають бути команди, щоб перемогти недосконалу систему функціонування держави.
«Перемогу зараз будуть отримувати ті команди, які відповідають трьом критеріям. Перший – це якщо зібралися люди різноспрямовані, тобто спеціалісти в різних галузях. Другий – це люди різного віку, адже кожен вік несе за собою певні цінності. І третій – це люди, які зуміли налагодити внутрішню комунікацію між собою» наголосила Надія Копаниця — бізнес-тренер, коуч, фасилітатор, психолог з великим досвідом роботи, спеціаліст в сфері комунікацій під час презентації.

Метою ініціативи є згуртування  активних громадян, які прагнуть розробляти стратегію розвитку країни та національну ідею. Створення нової сили впливу має бути результатом цієї роботи для забезпечення виходу держави із кризи та початок етапу розвитку.
Катерина Одарченко, ініціатор «Національної платформи», голова Інституту Демократії та розвитку “Polita”  під час презентації пояснила причини невдачі попередніх спроб подібного стратегування: «Партії і громадські організації в Україні часто є неуспішними, тому що, як правило, мають одного лідера, навколо якого все будується. І одного донора, який диктує правила гри».

 Відповідно  пані Одарченко дала рецепт, як вона бачить шлях до успіху. «Національна платформа» не повинна концентруватися на одному прізвищі. Це горизонтальна структура. Вона буде створювати передусім змісти, сенси, розробляти стратегію розвитку держави і стратегію по галузях, працювати над національною ідеєю. 

Ті, хто хоче підкупити виборця за 1000 грн, ніколи не захочуть писати стратегію… Тому сам метод диктує, що цей проект буде успішним та конструктивним». Саме  тому ініціатори ідеї планують провести цілий рад презентацій у регіональних центрах, зокрема у Харкові, Запоріжжі, Дніпрі, Одесі та Львові.